Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Dálnice D3 je realizována pro automobilové spojení Prahy s Jižními Čechami s dalším pokračováním jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov, odkud bude dále pokračovat na hranice s Rakouskem rychlostní silnice R3, která se má spojit s již prováděnou rakouskou rychlostní silnicí S10 směrem ke městu...

Zobrazit detail reference
Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Estakáda Einsteinova, Bratislava

Most tvoří 2 části, existující a nově budovaná část. Z existující části byly odstraněny 3 pole nosné konstrukce a ze spodní stavby se použily stávající mostní pilíře, které bylo nutné zasanovat. Jedná se prefabrikovaný most s prostými poli a horní mostovkou celkové délky 275 m.

Zobrazit detail reference
Estakáda Einsteinova, Bratislava

Zobrazit všechny reference