Segmentový most na dálnici D8 u obce Prackovice

Informace o projektu

Na konci roku 2016 byla slavnostně zprovozněna stavba dálnice D8 Lovosice-Řehlovice. Investorem stavby bylo Ředitelství silnic a dálnic ČR, projektantem společnost PRAGOPROJEKT a zhotovitelem Sdružení společností EUROVIA CS, Metrostav, SMP CZ a BERGER BOHEMIA.

Naším hlavním stavebním objektem byla stavba A 210 estakáda Prackovice. Jedná se o dva souběžné mostní objekty, kde pravý most má délku 553,70 m a levý most 457,70 m. Nosnou konstrukci tvoří spojitý nosník komorového průřezu o 12 (pravý most), respektive 10 (levý most) polích budovaný technologií letmé montáže v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami.

Stavba estakády byla zahájena v roce 2009 a k předčasnému užívání stavby D8, levého mostu, v úseku Bílinka-Řehlovice došlo v prosinci roku 2016.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Oprava Karlova mostu, Praha

Se stavbou zcela nového „kamenného“ mostu, který svými rozměry téměř dvakrát převyšoval most Juditin, se začalo 9. 7. 1357, kdy Karel IV., tehdy již král český a císař německý, položil základní kámen mostu. Karlův most nahradil předchozí Juditin most, stržený roku 1342 při jarním tání ledů....

Zobrazit detail reference
Oprava Karlova mostu, Praha

Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Most  SO 201 je součástí stavby, která má umožnit bezkolizní spojení dvou částí města rozdělených železniční tratí Kolín – Nymburk. Most tvoří monolitická podélně předpjatá betonová deska stavěná ve třech etapách na pevné skruži. Most je ve výrazném půdorysném oblouku, 10 polová konstrukce...

Zobrazit detail reference
Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Zobrazit všechny reference